۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
بازدید:۴۶۱
صد آنلاین | سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ در اتوبان چمران خبر داد.
کد خبر : ۹۶۰۶۴

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو خبر واصله مبنی بر سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد به محل اعزام شدند تا سارق را شناسایی و دستگیر کنند. 

 

 

 

 

وی گفت: شهروند خانم اظهار داشت که تلفن همراه وی توسط یک نفر سارق موبایل قاپ با یک دستگاه موتور سیکلت قرمز که پلاک آن پوشانده شده بود، از دست وی قاپیده شده و به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با در اختیار قرار دادن مشخصات سارق و موتورسیکلت وی به تمامی واحد‌های گشت، ماموران مشغول به گشت زنی شده تا سارق را شناسایی نمایند که موتور سیکلت به همراه راکب با مشخصات ذکر شده را مشاهده نمودند که متهم با رویت ماموران سریعا متواری شد و طی مدت کوتاهی تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار موتور سیکلت متوقف و متهم دستگیر شد. 

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهم ۱۸ ساله به کلانتری منتقل و در بازرسی از وی یک دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت نموده بود کشف شد و هفت نفر از شکات این سارق شناسایی و به کلانتری دعوت شدند و متهم بعد از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد. 

 سرهنگ حسنوند توصیه نمود: از کیف‌های مخصوص نگهداری تلفن همراه که در نقاط مناسبی از کیف و یا لباس تعبیه می‌شوند استفاده شود و همین طور توجه شود که تلفن همراه چه در خیابان چه در داخل خودرو در معرض دید نباشد.


 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها